Ukens spørsmål #1

Har du iPhone?

Ja, elsk♥

Hvor gammel er broren din?

Han ble 14 idag, hurra for deg! 

Kan du legge ut spillelistene dine?

Har lagt ut en spilleliste med rolige sanger HER. Den andre kommer litt senere 

Hvordan er humøret ditt?

Det kommer litt ann på. Har dager jeg er superglad og kan le av alt mulig rart. Men har også dager som ikke er fult så festlige. Dager jeg bare hører på deppemusikk og går rundt og er lei meg. Er ikke alltid en grunn til å være lei meg en gang. Men prøver å være positiv og glad for det meste

Kan du vise innkjøpene fra lørdagen?

Det kan jeg. Skal ta bilder idag så da kommer de sikkert imorgenkveld en gang 

Kan du legge ut bilder av bildeveggen din?


Dette er et ganske så uskarpt bilde og veggen er ikke helt ferdig enda heller, så får se hvordan den blir. Kommer sikkert enda flere bilder opp også
 

Hvor handler du mest?

Det må vel bli BIK BOK Gina Tricot

 

Er du forelsket akkurat nå?

Er vel ganske betatt kan man si

 

Når har du bursdag?

8. Februar 

Hvor mange lesere har du?

Det varierer veldig fra dag til dag. Når jeg blogger mye og ikke blogger noe som helst, men ligger på rundt 200 ca. Men det betyr ingen verdens ting for meg. Blir jo selvfølgelig glad når noen stikker innom her, men hvor mange lesere og sidevisninger jeg har spiller ingen rolle.

 

Hva syns du er best med å blogge?

Det må vel bli at jeg kan skrive når jeg vil, hva jeg vil og at det er min blogg. Det at andre gir tilbakemeldinger er også veldig koselig, men det er ikke det som gjør at jeg blogger. Må vel være fordi jeg har et sted der jeg har mine meninger. Noe sånn

 

Hvilken linje og skole skal du gå på til våren?

Jeg skal gå studiespesialisering på Koppang. Altså på Midt Østerdal Vgs

 

Hvilken linje og skole skal Live gå på til våren?

Live er litt usikker, men hun tror det kanskje blir studiespesialisering på Midt Østerdal vgs på henne også

 

Mistet du noen 22 juni?

Jeg mistet ingen jeg kjente veldig godt. Bare noen jeg viste hvem var. 

 

Hvilke blogger leser du? (ikke fra topplisten)

hmm, uten de fra topplisten: Hanne Madeline, Kristina Andersen, Voe, Fotballfrue, Robin Larsen, Livingdoll, explode. Dette er bare noen av dem. Leser mange andre også innimellom, men da blir det så alt for mange å ramse opp. Les innlegget HER om hvilke blogger jeg leser ca hver dag. Noen gidder jeg ikke lese lenger, men de fleste er jeg innom hele tiden

Håper dere fikk svar på det dere ville ha svar på. Så nå er det bare å spørr helt til neste mandag. Nå skal jeg ordne litt saker og ting å så skal jeg hoppe i seng. God Natt♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg