blogger jeg leser

Dette kan bli spennende om jeg klarer å huske på alle! De er ikke i rekkefølge av hvem som er best osv, bare ramser dem opp. Here we go:

Fotballfrue, tcmn, tuvaw, voe, annais, kristina anderesen, caroline maria, robinlarsen, l0ve, sophieelise, livingdoll, fanny, haawt, martheborge, hedda, mne, noralba, hanne madeline, julia nyland, explode.

 

Det var da noen av dem. Hvis det er fler jeg kommer på etter hvert så legger jeg dem inn. Nå er jeg ferdig med engelsker og jeg skal snart hoppe i seng! Blir desverre ikke noe innlegg om hva jeg kjøpte  går. Men de kommer senere!

flink som gjennbruker bilder. Sparer på miljøet vettu!

 

Hvilke blogger leser du?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg