18 ting du kanskje ikke visste om meg

Tenkte og oppdatere litt om ting dere kanskje ikke visste om meg. Så here we go:

  • Jeg klarer ikke se skrekk filmer Dør hver eneste gang
  • Jeg har fobi mot edderkopper
  • Jeg hater å legge meg og stå opp, men elsker å sove
  • Jeg sover med verdens søteste bamse i sengen
  • Jeg klarer aldri holde rommet mitt ryddig lenger en to dager. Så er det bomba igjen
  • Jeg er veldig flink til å utsette ting
  • Jeg er avhengig av facebook, blogg og andre sosiale ting på nettet
  • Jeg har verdens beste venner
  • Jeg er fornøyd med øynene mine
  • Jeg kan ikke leve uten musikk. et liv uten musikk er et liv uten mening
  • Jeg er avhengig av tyggis. Ikkje braa
  • Jeg elsker sommeren
  • Jeg har bursdag 8. februar
  • Jeg kan være utrolig negativ til tider
  • Jeg er ekstremt pratsom. Vet ikke om det alltid er så positivt
  • Jeg elsker klær, sko og shopping
  • Jeg er veldig lite kreativ når det gjelder å finne på ting
  • Jeg klarer ikke tegne

Haha, det var hvertfall noe dere ikke visste om meg, var det ikke?


Det er så vanskelig å finne på noe å blogge om nå. Siden det blir så mørkt så tidlig blir det så lite kreativitet her. Ikke at jeg er noe flink til å finne på ting ellers, men dette hjelper ikke akkurat mye

7 kommentarer

Siste innlegg