Scary Monsters And Nice Sprites

Hei søte♥
Det ble ikke noe blogging i helgen da. Men det skjønner dere vel. Vi hadde jo besøk og da prioriterer man vel det først? det gjorde hvertfall jeg. Ellers så hard et hvert en fin helg. Det har begynt å bli iskaldt ute. Også er det helt utrolig glatt. Jeg sklir rundt å føler meg virkelig smart.. Men, det er jo noe av det som er vinteren eller hva? Ooog, det er bare 34 dager igjen til jul! Disse månedene etter sommeren har gått helt utrolig fort! Plutselig er det jul igjen! Med kaker, familie, god mat. Man koser seg og har det bra! Den beste tiden i året♥


Dette er meg nu

Ellers så er det jo skole igjen imorgen. Vet ikke helt om jeg vil ha enda en uke.. Det er liksom ikke like motiverende å stå opp om morgenen lenger bare pga av skole. Meen, nå skal jeg, mamma og lillebror kose oss med mat. Vi blogges

Hva skal du gjøre i kveld?

6 kommentarer
    1. Ville bare si at hver dag så håper jeg på at du har lagt ut et nytt innlegg fra det siste jeg så. Jeg må innrømme at jeg er utrolig ofte innom bloggen din, fordi jeg syns du blogger utrolig bra og pluss at du er utrolig heldig med hele utseendet ditt! Stå på videre, Asmm! 😀
      fra Lotte-fast leser.

    2. korleis by ska du te?
      korleis skole vil du gå te neste år?
      korleis linje vil du gå på vg?
      har du nokon dyr?
      korleis blogger er du fast leser av med og uten om fra topplista
      ka du hold på med på fritida?
      lik du nokon at the moment?
      Håpe på svar! 🙂

    3. Helt enig. Det er utrolig glatt ute… men alt for lite snø egenltig. Huff og huff. JIPPI! endelig snart jul. Gleder meg :DD fint bilde <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg