Noen Svar På Spørsmålsrunden

Oh hei! Hadde helt glemt spørsmålsrunden jeg hadde for en god stund siden, så vi tar den nå. Svarer ikke på video nå, men det får gå. Jeg svarer bare på noen av spørsmålene, orker ikke svare på alle. Mange helt meningsløse..

  • Hva syns du om din egen blogg? Bloggen min er sikkert helt grei den. Kanskje litt kjedelig til tider men.

  • Hvilken sko størelse bruker du? 39.

  • Er du jomfru? ja.

  • Hva heter bestevennene dine? De søteste og alle beste er Kaja, Tina, Live, Hedda og Robin♥ dere er bæst

  • Hvilke blogger leser du mest? Det kan dere lese om HER

  • Hvor får du inspirasjonen din fra? Den faller ned fra himmelen. Neida. Når jeg får inspirasjon så bare kommer det, ellers så kan jeg finne mye inspirasjon på andre blogger osv.

  • Favorittfargen din? Det må bli rosa, lilla, blå og beige.

  • Hvordan er selvtilliten din? Haha, den er som en berg å dalbane. Noen ganger er den helt ok, mens andre ganger er den ganske langt nede.

  • Hvem var din forrige kjæreste? Hallvard

  • Hvor lenge har du vært singel nå? Har faktisk hvert singel i et helt år! Flink jeg

  • Er du forelsket i noen nå? Tihi, litt kanskje.

  • Ynglingsfilm? åh, så mange.

  • Sitter du mye ved dataen? kremt. En del. Litt for mye

  • Hvor mange blogger har du hatt? Aner ikke jeg. Kankje fire ellernoe.

  • Hvordan ser mobilen din ut? Iphone 4

  • Hvorfor asmm? Thats my name. Anne Sophie Mellgren Mathiesen

  • Kan du lage sminke video? Det kan jeg sikkert, men sminker meg ikke noe anderleses enn alle andre

  • Brus eller vann? Brus er godt det, men vann er best. Tror jeg.

  • Hvilke butikker handler du i? Bik BOK, H&M, Tina Tricot osv osv.

  • Hører du på musikk? Klarer ikke leve uten! Må høre på musikk hver dag!

  • Liker du å danse? love it

  • Fotball eller håndball? Helt klart fotball.

  • Ler du mye? Hahaha, den var god. nesten hele tiden

  • Blir du fort hyper? ja.

  • Liker du regn? Kommer helt ann på egt.

  • Liker du klassen din? Beste klassen♥

  • Hvor er jakken din fra? Den er fra Gina Tricot

 

Nu er det lekse lesing. Vi blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg