At det går an å bli så teit

I går skrev jeg dette innlegget HER. For jeg mener jo bokstavligtalt at det er utrolig gøy å få ligge på første plass. Det gjør meg virkelig veldig glad. Men så er det alltid noen som ikke har noe bedre å gjøre en å sitte på ræva å skrve dritt til alle andre. Det må jo være fordi du har et utrolig kjedelig liv. Men hvis du ikke kan bedre en å skrive dette:

 Så er det nesten til å bli flau av. For hva er i det hele tatt vitsen med å skrive en sånn kommentar? Jeg driter fullstendig i om du ikke syns jeg fortjener den eller ikke. Det er det ikke du som bestemmer. Det er de som faktisk vil lese en blogg som jeg skriver, ogf at de liker den kan ikke jeg noe for. Så at du ikke har noe bedre å gjøre en å rake ned på alle andre, er egt synd. Syns utrolig synd på deg. det virker som om du ikke har så god selvtilitt når du bare skal skrive negative ting til alle andre. Alt tyder på det. Så du burde kanskje gjøre noe annet en å sitte å skrive dritt til meg og andre. For som sakt, jeg driter helt og holdent ut hva folk skriver til meg. Jeg er heldig derm for det er så utrolig sjeldent jeg får negative kommentarer, så en sånn kommentar innimellom er null verdi. Så synd for deg.

 

HAHA, vet egt ikke hvorfor jeg gir denne kommentaren så mye oppmerksomhet, men ville bare skrive litt om det. Sånn at dere vet at hvis dere skriver negative ting til meg, så er jeg ikke intresert. Jeg bryr meg ikke om det. Vet forresten hvor ip adressen kom fra også, så fail..

3 kommentarer
    1. Drit i den personen ja. Er sunket så lavt at den har så sinnsykt dårlig med selvtillit. Fusk you Anonym

    2. Synes du fortjene plassen æ! 🙂 Du e kjempeflink te å skriv, har my å skriv om, legg ut fine bilda og gjør dæsjøl te en verdig vinner av førsteplassen! <3
      Å dessuten e det bare å oversjå sånne kommentara, dæm e bare missunnelig! Å om dæm no ikke syns du fortjene plassen e dæm fortsatt med å løfte dæ opp! For du kjæm jo lenger opp dess fler læsera du har! Ikke sant? 🙂
      Bare snu dæm ryggen og smil videre! ;¤
      Utrolig glad i dæ snuppi!
      Fortsett å blogg såm du har gjort! 😀
      Klem fra Trønder snuppa di <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg