Dere er så søte

Jeg har ligget på førsteplass i Stor-Elvdal veldig lenge. Så det er vel ikke så mye å skrive om, men jeg syns det er litt gøy jeg. Er jo ikke alltid like fornøyd med hvordan bloggingen min er, men det er tydligvis dere! Så jeg vil bare si Tusen takk til dere som leser bloggen min. Dere betyr mer enn dere aner. Er så fint at noen har lyst til å lese det jeg har å skrive. Så dere er best♥ Så tusen takk for at dere leser bloggen min. Betyr en masse♥

 

Nå har jeg tatt en pause fra filmen, men får begynne å se igjen. Den har vært ganske bra til nå. Så da får jeg se om hva jeg syns lenger ut i filmen. Har fremdeles vondt, og er så vanskelig å finne en måte å ligge/sitte med dataen i sengen, men. Jeg holder ut. Tenker snart jeg ringer bort til Ragne og får henne til å bli med å se en annen film. For været er ikke så fint. Bilder kommer senere






2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg