Ofte stilte spørsmål

Her vil alle de spørsmålene som er ofte stilt komme;

Er du egentlig blond?
Ja, men ikke så blond.

Hvorfor begynte du å blogge?
– Jeg begynte å blogge fordi jeg syntes det så gøy ut. Men har jo funnet ut at det er ganske mye styr med det..

Hvor høy er du?
– Sist jeg målte meg var jeg 1,66 cm. Men det er en stund siden nå. Så jeg vet ikke.

Ynglingsmat?
– Er ikke helt sikker. Men det må nok bli taco

Bestevenn?
– Det er synnøve♥


Miin♥

 

Hvordan vil du beskrive deg selv?
– Somregel positiv, men kan da være utrolig sta også. Prøver å være blid.

Hvilke hårprodukter bruker du?
– Du kan lese om dem HER.

Når har du  bursdag?
– 8. februar.

Hvilken klasse går du i?
– Nå går jeg i 9 kl.

Når startet du på denne bloggen?
– Jeg lagde denne bloggen her 6. mars 2010. (Bursdagen til Synnøve faktisk

 

 

 

 

REDIGERING PÅGÅR!

5 kommentarer
    1. altsåååååååååå vi har besfriends smykke aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahh tulalaaa:) men sykt fin header. savner deg syykt

    2. Så bra at du danser!!!!! For husk at:
      “Det vakkreste smykket i verden, er en vakker holdning!!!”
      Og det tror jeg at du har:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg