My hair products

FIkk en noen kommentarer for litt siden om hvilke hårprodukter jeg bruker. Det er egentlig helt vanlige hårprodukter. Men siden dere lurte på hvilke så skal jeg vise dere nå. Har egentlig brukt en hårkur som er utrolig god, men den er tom så jeg kastet dem, og jeg aner ikke hva den heter. Vet det er smart..


Dette er shampoo og balsam som virkelig funker! Siden jeg farger/bleker håret så blir det ganske mye gulskjær i det. Men etter at man har brukt disse noen ganger går det bort. Ha i shampooen og balsamen ca ett min hver, eller lenger. Jo lenger man har det i jo bedre funker det! Det er sånn lilla/blå shampoo.


Det er John Freida som har denne. Han har også mange mange fler. Og alle sammen funker.


Egentlig så bruker jeg ikke så mye hårspray. Bruker det bare når jeg skal ha en frisyre over lengre tid. Men den som er lengst til høyre, den er god. Den gir glatt hår. I hvertfall på meg. Samtidig som det er litt hold i den. Mens de fre Proffs, er mer sånn at det blir stivt. Hehe.

Men nå skal jeg ut! Sitter å stirrer ut av vinduet å vil ha sol!

Hvordan hårprodukter bruker du?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg