tre mil med sykling

Heisann! Nå har jeg akkurat kommet hjem å jeg kan si at turen i dag et var ganske morsom. eller, deler av den da. På vei opp vard et vel ikke sånn kjempe artig, eller jo. da jeg tryna på sykkel. Jeg å Synnøve skulle ta en snarvei over en flate, men det var en ganske bratt grøft, å da fant jeg jo ut at bak bremsen min ikke fungerte som den skulle.(får bilder av Lisa og Synnøve senere)

Jeg: Neeei! bakbremsen funker ikke!!! Jeg må bruke forbremsen
lisa og synnøve: gjør det.
jeg. Jeg faller!! hahahahahahahahahhahahahahahahahahaha

Å så lå jeg der i ett minutt å holdt på å dø av latter. Trodde ikke jeg hadde slått meg, noe jeg fort fant ut da vi kom frem. Hadde jo tatt meg i mot med skulderen så den gjorde sykt vondt.

På vei hjem syklet vi fort og effektivt. Å det var gøy med alle nedoverbakkene! Å i morgen skal vi på Evenstad og da bestemte jeg og svend at vi to skal sykle dit. I dag syklet vi tre mil!!!! å i morgen så skal jeg å sbend sykle nesten to., We are sporty! Dette er noe jeg kaller ekstremsport!

Eneste negative er jo skulderen og rompa! har så vondt sete. Så vær gang det kom en dump så ropte jeg: Åhhhh!! rompa mii! vooondt! Men jeg å Synnøve fant ut at vi skulle lage en sykkel med et sofa sete. Anbefaler å kjøpe det hvis vi lager det!

FIkk heldigvis tatt fem bilder. Men legger ut bare to:

 


Lisa på sykkel♥


Synnøve søta på sykkel♥

 

Men skal spise mat. Så blogges senere når jeg har fått fler bilder!

-Anne

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg