Fem månder med verdensbeste i dag!

Hei! Ett kort innlegg nå. Siden jeg har besøk så blogger jeg ikke. Sorry. Men vet dere hva? I dag så har jeg og Hallvard vært sammen i fem månder. Syns det er ganske bra jeg.♥


Hva jeg gjør her? nei det vet jeg ikke.<3

Men nå skal jeg legge meg. Forhåpentlig vis får jeg lagt ut en outfit i morgen. Stay tuned:)

-ANNE

__________________________________________________________________
Har foresten funnet ut hvilken sang jeg hadde på hjernen. Love somebody-Justin bieber. Hehe. den er faktisk bra!;D

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg