En ny hverdag

Hei!

Nå er det nesten fire år siden det sist ble publisert noe på denne bloggen. De siste fire årene har gått så utrolig fort, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Jeg flyttet jo opp til Trondheim for å jobbe som sykepleier på St. Olavs Hospital. Der ble jeg i tre fantastiske år! Jeg lærte så mye om sykepleieryrket, om meg selv og om livet generelt. Kollegaene jeg hadde der oppe var enestående og jeg kjenner jeg savner Trondheim og menneskene på sykehuset!

Men, livet forandrer seg og i fjor vår bestemte jeg meg for å søke på ny utdanning. Valget falt på Skogfag på NMBU. Det blir en bachelor i første omgang, så får jeg se om jeg søker meg videre på master. Her har jeg snart gått ett år og jeg stortrives! Det er deilig å være student igjen, en litt mer fri hverdag og jeg lære nye ting! I tillegg er det fantastisk fint her! Vi har spennende og vanskelige fag, er ute i skogen og drar på turer. Tenk så mye spennende som finnes i naturen, hvor viktig den er og hva den gir oss mennesker! Livet på Ås er egentlig ganske så fint!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg