Glade jul, hellige jul

GOD JUL!

Endelig er den store kvelden kommet, og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til en koselig familiekveld! Jeg jobbet natt til i dag, så det har blitt minimalt med søvn. Jeg skulle jo selvfølgelig se Tre nøtter til askepott, så da fikk jeg meg bare en liten powernap på sofaen. Det vil da si at det kommer til å bli en relativt tidlig kveld på meg, for i morgen er det opp igjen på dagvakt. Jaja, kvelden blir fin uansett. Jeg gleder meg masse til å gi familien gaver, spise god mat og kose meg i kveld. ♥

Jeg fant også endelig laderen til kameraet mitt, så i dag har batteriet stått på lading. Endelig kan det bli noen fine bilder her på bloggen igjen. Men enn så lenge får dere nøye dere med noen snapshots fra min julemorgen.


Ellers vil jeg fortelle om en julegave som alle sammen har råd til å gi. Det eneste du trenger å gjøre er å sende GLEDE til 2490. Da gir du 80kr til kirkens bymisjon, og disse 80 kronene dekker to middager til mennesker i rus- og gatemiljøet. Dette har hele familien min gjort, og det er fint å tenke på de som ikke har familie nå i julen kan få en god middag slik at de kan kose seg de også♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg