Early morning

God morgen! Jeg har vært oppe noen timer allerede, lest litt i sykepleieboken og spist deilig frokost. Det virker ikke som om forkjølelsen forsvinner med det første, men da får jeg enda en grunn til å drikke te og pakke meg inn i varme klær. Jeg skal på skolen fra tolv til halv fire i dag, og etter det drar jeg sammen med mamma inn til Oslo. Der skal jeg være til i morgen. Jeg har egentlig ingen planer der annet enn å slappe av med mamma og å hilse på litt familie. Kanskje jeg tar med meg kameraet, vi får se. Nå skal jeg pakke ferdig og løpe av sted til bussen. Vi snakkes senere! 


Og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger i det siste! Det er jo ekstra gøy å blogge når man får så koselige kommentarer♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg