En anbefaling – Joico hårolje

Hei!

Nå skal jeg komme med et lite tips om noe som virkelig har fungert for meg. Jeg har slitt med tørt hår og slitte tupper veldig lenge. Jeg retter håret mitt hver eneste dag og jeg vet det har mye å si. Jeg har brukt maroccanoil sikkert i to år uten at det har hjulpet meg noe som helst. Så fant jeg en hårolje som jeg er kjempefornøyd med! Denne er fra Joico. Den heter Joico K-Pac Color Therapy Restorative Styling. Jeg har jo ikke farget eller gjort noe med håret på over ett år, så det er jo ikke for å beholde fargen at jeg bruker den, selv om den gjør dette også. Dette er en olje som er effektiv når det kommer til fuktbehandling og som gir et glansfult hår. Denne håroljen kontrollerer det ytterste skjellaget på håret samtidig som den kan holde på hårfarge om man har det. 

 

Du finner den HER på salg til bare 179. Den selges også i mange frisørsalonger. Så hvis du sliter med tørt og slitt hår burde du absolutt prøve denne. Anbefaler den også til alle som ikke sliter med disse problemene, man får et skikkelig glansfult hår! Håret mitt er ikke like slitt lenger, og det er enda mer glansfult enn hva det var tidligere. Så klart jeg må klippe tuppene innimellom, men håret vokser fortere nå enn det noen gang har gjort! Håper dere liker sånne type blogginnlegg! Ha en fortsatt fin onsdag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg