Superlørdag

God dag! Nå har jeg og kjæresten akkurat kommet inn fra en liten runde i byen. Vi var å sjekket ut tivoliet og bodene her på Hamar, så litt på mennesker og spiste lunsj. Det er en herlig dag med kjempefint vær! Åh, jeg blir så glad når solen titter frem og det er skikkelig fint høstvær. Jeg håper virkelig at neste uke byr på noe av det samme været. Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal ut igjen på kvelden. Jeg tenkte at jeg skulle få med meg en konsert i dag, for det ble det ikke noe av i går. Etter det skal jeg ut å bowle sammen med kjæresten og vennene hans. Jeg satser på at dette blir en super lørdag! 

Jeg fant ut at jeg ikke hadde spist sukkerspinn på sikkert ti år, så da var det på tide å smake igjen. Det var like søtt og klissete som jeg husket  haha. Vårrullene var kjempegode, det samme var den friterte kongereken. Mmm, det er noe av det beste jeg vet! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg