shut the f**k up

Heihei! Det er så vanskelig å få ned noe fornuftig her på bloggen om dagen. Jeg har flere ganger satt meg ned å begynt på innlegg, men jeg kommer ingen vei. Akkurat som nå haha. I dag har jeg fri og jeg slapper skikkelig av. Jeg har absolutt ingen planer annet enn å gå ut å se på livet i kveld sammen med kjæresten. Denne helgen er det hamar marten, så det er vel endel mennesker ute.  Småkonserter er det også, så kanskje vi får med oss noen av de. Outfiten i dag er ikke mye å skryte av – kjærestens t-skjorte haha. Det er det som er så deilig med å bo for seg selv. Man slipper å tenke på at man skal være rundt folk hele tiden og det er det samme hva man har på seg. Det samme gjelder sminke og hår. Her sitter jeg med fett hår og er usminket – DEILIG! Nå skal jeg sette på klesvasken og rydde litt i klærne mine. Jeg har nemlig ikke blitt noe flinkere til å ha klær i klesskapet etter at jeg flyttet. Jeg hadde et lite håp om at jeg kanskje ville ha det ryddig, men nei. Klærne mine ligger utover hele soverommet, kremt. Håper alle får en finfin dag! 

Er det forresten noen som har noe tips til redigeringsprogrammer på mac? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg