EN LYKKELIG JENTE

God kveld!

I dag er min desidert lykkeligste dag på lenge! Altså, jeg har egentlig bare fine dager for tiden, men i dag var jeg på posten og hentet en stor pakke. Jeg har bestilt meg mac♥ Åh, jeg er så glad, det var virkelig på tide! Med alt datatrøbbelet jeg har hatt i det siste er jeg superfornøyd. Alt er så utrolig fint og delikat, og ikke minst – den er rask! Jeg har de siste ukene byttet mellom to dataer som har brukt over gjennomsnittet lang tid. Det blir så godt å endelig få skrive og komme på nett igjen! Så her sitter jeg og gliser fra øre til øre!

Jeg trodde også det skulle være vanskelig med tanke på bilder, redigering og selve filsystemet, men det har jeg fått til som bare det. Føler meg ganske flink i og med at jeg ikke har noe særlig erfaring med mac fra før av. Litt vrient er det jo, men det tror jeg kommer seg fort. Jeg bestilte gjennom studentkortet.no og da fikk jeg studentrabatt samtidig som jeg fikk med et par beats hodetelefoner. For et kupp! De har utrolig god lyd og er skikkelig classy. Så hvis du er student og har lyst på en rimeligere mac, klikk deg inn på studentokortet.no, lag deg bruker og gå via linken du finner der inne. Tror tilbudet bare varer til 19 september, så her er det bare å raska på! Ha en super kveld alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg