ET LITE HEI

God kveld! 

Tenkte å oppdatere dere litt før jeg tar kvelden. I helgen har jeg jobbet og tilbrakt tid med familien. Man kjenner det er godt å komme hjem til ferdiglagd middag, luksus rett og slett. Neida, det er koselig å lage sin egen middag og ihvertfall når man kan bestemme selv hva man vil spise. Ellers er jeg klar for en ny uke i morgen. Jeg har akkurat levert inn min første innlevering om mikrober og hygiene, og det var DEILIG å være ferdig. Jeg så egentlig ingen ende i denne tunnelen, bare masse tull og ingen svar.Men heldigvis, med litt god hjelp ble jeg ferdig! Nå hopper jeg i seng, så snakkes vi mer til uken♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg