BLACK INK

God morgen! 

Jeg har akkurat dusjet og spist frokost. Det er så godt med late morgener hvor man har allverdens med tid og man kan ligge å slappe av i noen timer etter at man har våknet. Jeg har ingen spesielle planer for dagen annet enn å jobbe med oppgaven – og det høres jo fint ut. Skal vise dere leiligheten vår så snart det er ryddig og nyvasket her. Gleder meg til å vise dere!

Men over til noe helt annet som jeg ikke har vist dere enda. For en stund siden tok jeg en ny tatovering. Denne består av initialene til mamma og pappa; I&H♥ Hva syns dere? Jeg er kjempefornøyd og elsker skriften og plasseringen. Jeg har jo en på ankelen også, men det blir nok en god stund til neste gang, så slapp av mamma. (Om det i det hele tatt blir noen flere). Jeg er veldig glad i de små, enkle som ikke syns så godt. Men det er så vanskelig å finne noen fine som passer akkurat meg. Så hvis dere har noen fine så del gjerne! Jeg vet at det er mange som har sagt at det ligner på en “J” i stedet for en “I”, men det er bare skrifttypen som er slik. Og det viktigste er vel at jeg vet hva det står for. 

Håper alle får en strålende torsdag ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg