NELLY WANTS – AUTUMN

//I nneholder annonselinker

Hei!

Nelly har fått inn så sykt mye fine høstklær, og jeg har lyst på nesten alt! Det er vanskelig med studentbudsjett å handle mange nye klær, men noen ganger må man kunne unne seg noe nytt. Nye klær er virkelig materialistisk lykke♥ Her har dere mine høstfavoritter. Noen av tingene er allerede på vei hjem til meg, woho! 

 


Brun genser HER // Grå genser HER

Veske/lommebok HER // Nydelig skjerf HER


Kjempefin genser HER // Grønn genser HER

 


Nydelig cape HER. Denne har jeg bestilt // Kjempekul bomber jacket HER

Svart og fin kåpe/jakke HER // Fine sko fra Adidas HER

Fin basic skjorte https://blfa.me/c/UMYJ1aTwHER // Utrolig fint sett HER

 

Håper dere også fant noe fint, hvis ikke er det haugevis av andre fine skatter på nelly nå. Vanskelig å være student når alt roper på å bli kjøpt! 

 

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på om du kunne blogget litt mer, og tatt litt mere bilder av deg selv. Det er jo så kjedelig å lese en bligg der det ikke er bilder relatert til innlegget av selve bliggeieren. Er fast leser. Men skulle ønske vi fikk se deg litt mer. Stå på vkdere og lykke til med sykepleien!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg