Fin start på dagen

Hei! Endelig har jeg flyttet til Hamar, og jeg trives så godt her! Jeg startet dagen med en joggetur langs Mjøsa, og det var virkelig forriskende. Jeg håper jeg klarer å lage en rutine på det slik at jeg får løpt litt oftere. For følelsen man får etter man har løpt av seg beina, den er god! Dagen startet ikke så tidlig for min del, da jeg ikke sovnet før i tre-tiden i natt. Jeg har jobbet nattevakter nå på slutten av sommeren, så hele døgnet mitt er snudd. Jeg håper virkelig at jeg klarer å komme tilbake i den gode døgnrytmen jeg hadde før, der jeg la meg i ti-elleve tiden og våknet tidlig og uthvilt. Det kommer seg nok, for det er enda litt over en uke igjen av ferien. Jeg tror ikke jeg har fortalt at jeg skal begynne på sykepleien, men jeg gleder meg veldig! Tror det er et spennende studie og at jeg får en givende jobb. Det å jobbe med andre mennesker og hjelpe dem, gir en utrolig god følelse. Og ikke minst, man vil oppleve så mye spennende! Æææ, jeg gleder meg virkelig! 

Jeg har flyttet sammen med kjæresten min i verdens koseligste leilighet. Den er lys og fin, og helt ny! Vi har også god utsikt, for i bor i fjerde etasje. Jeg gleder meg sånn til alt er på plass. Det er ikke så lett å innrede en leilighet på 1,2,3, men vi har begge snille foreldre som hjelper til hvis vi trenger det, så jeg tror resultatet vil bli bra! Nå skal jeg fikse meg litt og spise litt før kjæresten kommer hjem fra jobb, og i kveld skal jeg på jentekveld hos Kaja som også har flyttet til Hamar. Det blir så koselig♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg