Konkurranse

//Sponsede produkter

 

For ikke så lenge siden mottok jeg en pakke fra Yves Rocher. Denne gangen inneholdt pakken en haug med neglelakker. Disse er sommerlige og freshe og kan kombineres med veldig mye. Du finner alle neglelakkene HER. I tillegg har de en konkurranse som du finner HER, hvor du kan vinne skjønhetsprodukter og neglelakker. Jeg skal også ha en konkurranse, som du finner nederst i innlegget. Lykke til!

For å være med på konkurransen på bloggen må du legge igjen e-post og navn, samt å fortelle om ditt beste sommerminne. Vinneren trekkes om en uke og blir kontaktet på e-post. Det du kan vinne er disse fem neglelakkene under + en overraskelse! Lykke til! 

4 kommentarer
    1. Mitt beste sommerminne er fra da jeg var med mormor og morfar på sørlandet i fjor. Vi koste oss, grillet og syklet rundt en hel uke. Det fineste som finnes er å tilbringe tid med familien!

    2. Heii!
      mitt beste sommerminne jeg husker aller best den dag i dag er; da jeg traff kjæresten min som var i 2013 <3 det var kjærlighet ved førsteblikk! etter det og den dagen i dag bor vi sammen og har det perfekt!
      håper jeg vinner! 🙂
      ha en fin dag, legg meg til som venn? 😀

    3. Det beste sommerminnet jeg har hatt var når jeg fikk reise til syden for første gang, få opplevelsen av å være et helt annet sted. Kjenne varmen, oppleve mye gode minner med familien !:)

    4. Ååh så sykt fine!! Disse hadde jeg ikke hatt noe imot å ha, hehe 😀
      Mitt beste sommerminne tror jeg er en så liten ting som da jeg og mine bestevenninner var på piknik for et par år tilbake! Vi var på en slags gård/park vi har i nærheten, og det var bare så sykt koselig med masse bilder, mat og morsomme stunder <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg