Russeklær

God kveld! I dag kom endelig en pakke jeg vet mange av oss 18/19-åringer har ventet på, nemlig pakken med russeklær. Det kommer til å bli så gøy å sy på bokstaver, stryke på forskjellige ting og virkelig gjøre buksa fin! Buksen var litt stor rundt livet, men ellers passet den veldig bra. Uheldigvis utvider de seg jo, så det ender vel med at jeg må bruke dobbelt opp med bukseseler for å holde den oppe. Jeg fikk også russekort, strykmerker og en genser, men dette har jeg ikke tatt bilde av. Jeg gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet av buksa – om jeg får plass til navnet mitt da… 

Jeg bestilte klærne fra Russeservice og er veldig fornøyd med kvaliteten så langt. Jeg vet at noen har hatt noen problemer med bestillinger, men da har de kontaktet dem og de har fikset det med en eneste gang. Det er bra service! Jeg gleder meg så utrolig til russetiden, og tror den kommer til å bli helt super! Ihvertfall når den skal feires med de beste jentene i verden og med den fineste bilen♥ Følg oss gjerne på Instagram der vi heter cinderellas2015. Nå skal jeg lese ferdig det vi må lese av en bok i engelsken, og så skal jeg sove. 

 

5 kommentarer
    1. Åh, så heldig! Jeg er russ til eneste når, og jeg gleder meg veldig! Håper vi får bilder av bilen og alle dere jentene når dere er russ og at du blogger om russetiden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg