Vinterferie

God kveld! 

Nå sitter jeg med Mitt Dansecrew i bakgrunnen og tenkte jeg skulle oppdatere dere litt på hvordan vinterferien min har vært så langt. Jeg dro til Hamar på mandag for å være med kjæresten noen dager, og dro hjem igjen i dag. Jeg kunne godt å blitt værende der resten av vinterferien også, for jeg har hatt det så koselig! Vi har vært på kinodater, spist god mat og kost oss veldig. Jeg er veldig heldig som får ha en så fin kjæreste som han og jeg har fått slappet av og kost meg veldig mye. Vinterferien har virkelig vært perfekt♥ I morgen skal vi på fjelltur/pilketur sammen med mamma og pappa i det fine påskeværet som allerede har kommet! 



Litt mobilbilder skader vel ikke.. Vi har sett Fifty Shades of Grey, stakkars Lars Christian som måtte være med på det. Men han lo faktisk litt, så da må den være godkjent, haha. Jeg syns den var veldig bra i forhold til all kritikken den har fått. Så klart var den ikke på langt nær så god som boken, men jeg fikk fortsatt gåsehud flere ganger under filmen.Vi så også Natt på Museet, som også var en morsom og bra film! Nå skal jeg slappe av før jeg tar en tidlig fredagskveld. Vi snakkes! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg