Hverdag

Hei! Jeg prøver så godt jeg kan å blogge når noe motivasjon dukker opp. Men så er jeg ikke som andre bloggere, som drasser med seg  kameraet sitt hele tiden slik at de kan dokumentere alt det de gjør. Så gjør ikke jeg så mye spennende heller da. Men noe går det an å blogge om. Jeg tenkte jeg skulle skrive ett innlegg om Paris, jeg og Lars Christian skal dit om ikke så alt for lenge, slik at både jeg og dere får en oversikt over hva som befinner seg der og hva som er viktig å få med seg når man først drar til den romantiske byen. Åh som jeg gleder meg! Jeg har vært i Paris to ganger før, og jeg klarer nesten ikke vente med å dra dit på kjærestetur. Tenk noe så koselig♥ 

Dagene mine er stort sett helt vanlige nå med skole, jobbing, soving og spising. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle spare dere for hverdagen min. Det er så kjedelig å lese om akkurat nå. Men så fort det skjer noe litt mer spennende, da blir det andre boller! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg