ENDELIG

ENDELIG ser jeg enden av tunnelen i fordypningsoppgaven min! Jeg mangler bare bittelitt før jeg kan levere den og at en velfortjent juleferie. Det kommer til å bli så godt og jeg vedder på at 20 kg fjernes fra skuldrene mine. Jeg har vært så stresset over dette og det har vært helt forferdelig å tenke på oppgaven. Skal skrive ferdig oppgaven i løpet av kvelden og det gleder jeg med til! Men nok om fordypningsoppgaven!

I dag hadde vi Volleyballturnering med hele skolen og klassen min kom på en solid tredje plass! Vi spilte så utrolig bra sammen og vi er virkelig verdens beste klasse! Når vi ikke var på banen var vi veldig flinke til å heie på hverandre og noen jenter i klassen hadde laget pom poms som vi brukte! Bildet er av Facebook kvalitet, men det går vel greit. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg