Førjulstid

God kveld!

Endelig fungerer dataen igjen slik som den skal og blogglysten kom plutselig tilbake! Og siden det er en måned siden sist jeg skrev ett innlegg her på bloggen, er det vel på tide med en liten oppdatering fra min side. 

Endelig er den tiden jeg liker best (etter sommeren) her. Endelig er det kommet snø. Endelig er det hengt opp julestjerner, tent adventslys og satt opp juletre ute. Endelig er det snart jul. Om en og en halv uke er det ferie og det blir så godt! Den siste tiden har skolen hengt over skuldrene på meg og det har alltid vært noe som skal leveres eller gjøres til dagen etter. Vi er ikke helt ferdige med det enda, for fordypningsoppgaven ligger å venter på å bli skrevet ferdig. Men det er så vanskelig når en ikke har motivasjon til å skrive fem til tolv sider med tekst. Det er så mye som skal være med og det er så mye som skal gjøres bra. Det siste året på videregående er virkelig et slit. Heldigvis er det ferier hvor jeg kan slappe av, russetiden kommer og etter det venter et nytt og spennende år hvor jeg har alle mulighetene åpne. Jeg både gleder og gruer meg til jeg er ferdig på skolen. Gleder meg fordi jeg kan flytte, klare meg selv og finne ut enda bedre hvem jeg er. Gruer meg fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre, om jeg skal studere, ta et friår eller finne på noe annet. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er skummelt hvor liten tid det er igjen til vi må søke og bestemme oss. Heldigvis kan man jo endre retning om man velger feil. Men akkurat slik det er nå er det ingenting som frister mer enn andre ting. Alt er så vanskelig og det blir ikke lettere av at dagene, ukene og månedene går så himla fort. 



Jeg er skikkelig glad for tiden. Håret mitt har begynt å få litt lengde og om jeg bare passer på det og viser det litt mer omtanke enn det jeg har gjort før, vil det nok vokse seg langt og sunt. Jeg har faktisk ikke farget håret siden før sommerferien, og det syns for å si det sånn. Jeg har begynt å få tilbake min naturlige hårfarge og det er ikke så slitt som det var før. Men jeg skal farge det i en litt annen farge når jeg får tid, slik at jeg får fikset på ettervekst, solbleket hår og annen missfarging som ikke er noe særlig. 

Siden 2014 snart er over og dette virkelig har vært ett av de beste årene noen gang, tenkte jeg at jeg kunne lage ett innlegg hvor jeg oppsummerer året med bilder og lit tekst. Det er så rart å tenke på hvor fort alt går. Nå er det ikke lenge igjen før det er et nytt år hvor det skal lages nye minner som skal vare resten av livet. Nå sitter jeg egentlig bare å skriver det som faller meg ned og da er det vel på tide å avslutte. Hvis ikke blir det enda mere tull enn det det allerede er. Skal også prøve å få tatt litt bedre bilder, men det er vanskelig når det allerede er mørkt når jeg kommer hjem. God natt♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg