Happy day

Hei! Nå er det en stund siden sist jeg blogget, men blogglysten er ikke helt på topp som dere kanskje skjønner. Det er mange oppgaver på skolen som skal skrives og enda flere ting som skal gjøres, så jeg får ikke tid til alt. Men ett innlegg innimellom må jeg jo få til!

Jeg kjøpte meg iphone 6 her om dagen og jeg er sååå fornøyd. Den er så god og stor, og samtidig er den så mye finere enn de andre iphonene. Men nå funker ikke simkortet lenger. Så her sitter jeg med en splitter ny mobil jeg ikke får brukt med mindre jeg er koblet til nettet og jeg får jo heller ikke ringt. NetCom skjønte ikke hva som var problemet, så da får jeg bare vente til jeg får et nytt simkort.. Yay, lucky me!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg