Produkter

Sponsede produkter//

Hei! For en stund siden fikk jeg en pakke i posten fra Yves Rocher. Her var det med to eyelinere, en parfyme og et serum. Jeg har enda ikke testet parfymen, men eyelinerne og serumet er jeg fornøyd med. Serumet er et lett og friskt serum som minimerer porene og gjør det lettere for huden å puste. Huden får en finere, jevnere struktur og en mattere overflate med mindre synlige porer. Denne er veldig god og passer fint til min type hud. Du finner serumet HER

Eyelinerne finner dere HER. Disse er lette å påføre og den sitter på hele dagen. Jeg har bare prøvd den svarte siden jeg liker den fargen best. Men den brune er jo mykere mot øynene og gir nok et fint resultat med den riktige kombinasjonen av øyenskygge. Disse er flytende og gir en jevn og fin linje som sitter godt,. Den myke applikatoren og den dekkende, hurtigtørkende formelen glir lett og legger seg fint uten at den blir dratt ut. Parfymen finner dere HER. Denne har jeg enda ikke testet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg