Innkjøp fra London

Hei! Nå er påskeferien over for denne gang og jeg er tilbake på skolen. Jeg har hatt en superfin påske med venner, kjæresten og familie. Har jobbet litt og vært på fest. Jeg har jo egentlig hatt to uker fri nå med tanke på at vi var i London uken før påske. Tenkte at jeg skulle vise dere innkjøpene fra London nå. Det ble ikke så veldig mye siden jeg ikke hadde så mye penger å bruke der nede. Men det er jo kanskje like greit. Fikk ihvertfall med meg noen kjempefine ting hjem!


Kjoler fra Forever 21 // Shorts fra Topshop // Bikini og bikinitruser fra Victoria’s Secret // Smykke fra Primark // Bodyspray fra Victoria’s Secret // Parfyme fra Tax Free // Øyenbrynspenn fra Clinique. I tillegg kjøpte jeg en genser fra Primark og et par lave hvite Converse som jeg ikke har bilder av. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg