LONDON

Hei! Nå er jeg snart på vei til Hamar og skal sove hos kjæresten min til i morgen. Da går turen videre til London! Åh som jeg gleder meg! Det blir så utrolig fint å komme tilbake dit. Hvert år drar alle andreklassingene på skolen på klassetur til London, og endelig er det vår tur! På hotellet må jeg betale for nettet, så vet ikke helt om jeg gidder det enda, men det finnes jo alltids gratis nett på cafeer og restauranter. Så kanskje det kommer en liten mobilblogg i av og til. Jeg tar ihvertfall med meg kameraet så bilder blir det når jeg kommer hjem på fredag! ♥

Som vanlig har jeg brukt kjempelang tid på å pakke. Jeg får det virkelig ikke til. Kofferten er allerede alt for tung til at jeg kan kjøpe noe som helst i London. Så nå må jeg kjappe meg å gå gjennom alt en siste gang. Det er virkelig helt umulig.. 



Genseren har jeg fått av mamma og den er fra Lindex. Jeg syns den har så utrolig fine detaljer. Knappene og glidelåsen gjør at den ikke blir så kjedelig

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg