Leighton Meester for Nelly – SALG

affiliate lenker

 

Hei! Tenkte jeg skulle gi dere om noen rabatter som vil komme på Nelly fra og med i dag og til søndag. I dag er det 20 % på alle jeans og du finner det HER. I morgen er det 20 % på alle jakker, lenke HER. På lørdag er det 30 % salg på utvalgte vårsko som dere finner HER. Og på søndag er det 40 % på utvalgte varer fra vårparty, lenke HER. Jeg gleder meg aller mest til å skjekke ut salget på vårskoene og vårparty klærne. Jeg vet hvertfall om en bankkonto som kommer til å bli tom. Salgene starter rundt klokken 11.00 og varer til klokken 11.00 dagen etter. Løp og kjøp! 

 

Dagen i dag for min del har vært utrolig kjedelig. Våknet opp med veldig vondt i hodet og stiv nakke. Heldigvis har hodepinen blitt litt bedre etter at jeg har sovet halve dagen. Jeg skal gjøre ferdig en innlevering og spise middag sammen med pappa før jeg tar en tidlig kveld. Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg