Utveksling – Sant Fruitós DEL 1

Nå er jeg hjemme igjen etter den fineste turen noen gang. Jeg er så glad for at skolen fikk til denne utvekslingen og at jeg har blitt kjent med så mange nye utrolige mennesker. Avskjeden i går var vanskeligere enn det jeg hadde trodd og nesten alle gråt. Jeg trodde ikke at jeg kom til å bli så glad i de menneskene på så kort tid, men det ble jeg. Jeg gleder meg sånn til å se dem igjen når de kommer hit til oss i Mai♥ Familien jeg bodde hos var helt utrolige! De ville bare det beste for meg og de var virkelig noen fantastiske mennesker. Under kommer det bilder av turen til Sant Fruitós. Tusen takk for en fin tur alle sammen♥

Vi ankom Barcelona og dro videre med buss til skolen der alle elevene stod å ventet på oss. Etter dette ble vi med hver vår familie hjem. Neste dag skulle vi være med på skolen og ha undervisning. Vi ble delt i to klasser – den ene klassen skulle ha engelsk og den andre skulle ha filosofi. Etter dette dro alle sammen på en omvisnig av Sant Fruitós og vi fikk møte borgermesteren. VI var også på et lite museum og så på veldig gamle gjennstander som mennesker fra byen hadde gitt. Om kvelden dro vi inn til Manresa som var en litt større by. Her shoppet vi litt og alle sammen var med. Tirsdag dro alle sammen inn til Barcelona der vi så Sagrada Familia, Camp Nou, Plaça de Catalunya, La Rambla og katedralen. Etter all sightseeingen dro vi på et kjøpesenter og handlet litt. Så tok vi bussen tilbake til Sant Furitós. Neste innlegg kommer senere med flere bilder og litt om hva mer vi gjorde. Nå skal jeg slappe av litt før jeg pakker ut av kofferten. Ha en fin kveld

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg