Sant Fruitós de Bages

God morgen! I dag skal jeg bruke dagen til å pakke og være med kjæresten før jeg drar til Spania. Spanskklassen min skal til Spania på “utveksling” fra søndag til fredag. Vi skal til et lite sted som heter Sant Fruitós de Bages, ca 45 minutter utenfor Barcelona. Jeg har jo vært i Barcelona før, men det blir veldig koselig å dra tilbake dit. Barcelona er en så fin by! Vi skal bo hos en verstfamilie som vi har snakket litt med de siste månedene. Jeg er litt usikker enda om jeg skal gidde å drasse med meg dataen, for jeg kan jo alltids mobilblogge. Jeg får tenke litt på det. Her er hvertfall noen bilder fra sist gang jeg var i Barcelona.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg