It’s the time of the year

Nå er det den tiden av året igjen hvor alle i familien vasker og rydder rundt om i huset. Alt skal være rent og pent til jul og da er det jo bare å sette i gang. Vi har jo hengt opp julestjerner og satt opp juletre ute, men inne har vi ikke begynt å pynte enda. Jeg tror vi skal ut å hente juletreet i morgen en gang, så da skal vi vel også begynne å pynte det. Det er så koselig når alle går rundt og ordner til jul, og til slutt er alt perfekt. Julen er min favoritt høytid, ikke bare på grunn av alle gavene (noe som så klart også er et veldig pluss), men på grunn av at man får være med familie, kose seg med god mat og virkelig hygge seg med de rundt. Noe av det som også er så fint med julen er at man kan pynte seg med kjoler og fin sminke!♥ Jeg elsker å sminke meg, uansett om det er hverdag eller fest. Det er så utrolig hva litt sminke kan gjøre med utseende! I tillegg har jeg litt tid til å øve meg på å gå i de nye skoene mine fra Nelly. Jeg brukte dem jo på julebordet, men de ble raskt tatt av og byttet med noen lavere sko jeg var mer sikre på. Men de er jo så fine, så jeg må bare øve, øve, øve!

På rommet mitt henger det “julelys” rundt speilet året rundt. Men jeg pleier ikke sette dem på før det blir mørkt ute og det nærmer seg jul. I tillegg fikk jeg en julekule med lys i advendskalenderen av nissen/mamma som jeg også har hengt opp. Så nå er det veldig koselig der inne. Nå skal jeg ned å lage pizza og så skal jeg og familien kose oss med litt lettere mat før all julematen skal ned. Vi blogges senere

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg