Første søndag i advent

God kveld! Har gjort så mye denne helgen, så har ikke hatt tid til å blogge før nå. På fredag var det en kjempekoselig jentekveld med hjemmelaget pizza, dans og kos før vi dro en liten tur ned på klubben, haha. Vi er der aldri lenger, men når det er noe “stort” som skjer er det gøy å ta en liten tur. Det var popcorn party med masse lys og musikk der og jeg kan vel si at stemningen var ganske dårlig før vi kom ned dit. Folk så skikkelig rart på oss når vi begynte å danse, men etter hvert ble de fleste med. Noen ganger er det godt å drite i alle de andre å bare ha det gøy! 

I går dro familien inn til Oslo for å feire Momo’s (farmor) 80 års dag. Det var veldig koselig å se hele familien igjen og det var så mange fine taler til verdens fineste, beste og sprekeste Momo. Jeg ble dårlig utover kvelden så jeg måtte legge meg ned en stund før vi dro hjemover. Det tar på å dra opp og ned til Oslo på en og samme dag.


Dagen i dag har gått med på å sove lenge og så fikk jeg besøk av kjæresten en liten stund før han måtte ta toget til Hamar. Nå har jeg akkurat kommet inn. Vi har satt opp juletreet ute, fyrte i bålpannen og koste oss med gløgg. Den perfekte starten på desember. Tenk at det allerede er første søndag i advent, det har gått så utrolig fort! Nå mangler vi bare litt snø før julen virkelig er her. Jeg begynner smått om senn å få litt juletemning♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg