Fin helg

Hei! Denne helgen har vært veldig fin så langt. I går var jeg hos kjæresten min, noe som var veldig koselig og i dag har jeg solgt sand. Vi har solgt strøsand til innlekt til en utvekslingstur vi skal ha til Spania nå i Januar. Vi har snakket en del med elevene derifra og jeg gleder meg sykt til å dra ned dit å besøke dem. I mai kommer disse elevene til oss, noe som også vil bli veldig gøy. I morgen skal jeg på jobb tidlig tidlig, før jeg bare skal slappe av her hjemme.  

Nå skal jeg rydde litt og se en episode av vampire diaries før jeg, mamma og lillebror skal på kino. Er ikke helt sikker på når den går enda, men vi skal ihvertfall se The Hunger Games, Catching Fire. Håper denne er like bra som den forrige om ikke bedre. Har lest litt på twitter og av det inntrykket jeg fikk der vil jeg tro den er veldig bra. Tusen takk for alle spørsmålene som er kommet inn! Om det er noe mer dere lurer på, så kan dere spørre om det HER

4 kommentarer
    1. kos deg ! kjempe fint bilde
      Meld deg på ukas blogg på bloggen min ! Forstørr sjansen din ved å kommentere det seneste innlegget mitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg