Fin helg

Hei! I helgen var hele familien pluss farmor og farfar oppe på seteren. Der hadde vi en liten feiring av farmor som snart blir 80 år! Hun er så sprek at man ikke skulle tro hun snart er 80. Det var ihvertfall utrolig koselig. Vi spiste god mat og snakket hele kvelden – noe som en veldig hyggelig. Det er alltid koselig å høre om da de var unge og hva de gjorde osv.

Denne uken har hvert litt hektisk så derfor har ikke bloggen blitt oppdatert. Live sov her fra mandag til tirsdag og ellers har uken gått til innlevering, framføring og nå sitter jeg å øver til en prøve vi skal ha i morgen. Heldigvis kan jeg glede meg til fredag da den første russefesten er! Jeg er også blitt syk, så det er utrolig tungt å være på skolen. Det er så vanskelig å følge med når hodet er tungt og vondt, nesen renner og jeg må hoste hele tiden. Håper dette går over så fort som mulig. Det har forresten kommet snø nå. Det meste har blitt borte i dag på grunn av regnet, men det er sikkert ikke så lenge til det kommer mer. Det er så trist å tenkte på at det blir mørkere og mørkere, kaldere og kaldere for hver dag som går nå. Vinteren er så alt for lang!

Jeg hadde på meg verdens fineste fjellsko når jeg var ute for å ta bilder av soloppgangen på setra

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg