Høstferien

Hei! Jeg har ikke blogget noe den siste uken på grunn av at skjermen på skolepcen er blitt knust. Dette skal jeg fikse i morgen. Nå blogger jeg fra verdens minste data, og det er nesten umulig å treffe tastaturet, så det kan godt hende det er endel skrivefeil her.

Det har jo vært høstferie og jeg har egentlig bare gjort masse gøy! Forrige helg dro jeg og Live til Johanne og Lars Erik på innflyttningsfest. Det var kjempekoselig og leiligheten deres var kjempefin! Jeg har også jobbet litt og slappet helt av noen dager. På fredag dro jeg og Live inn til Oslo sammen med mamma, en venninne av mamma, lillebror og to venner av han. Guttene skulle på Wiz Kalifa mens jeg og Live shoppet litt og vandret rundt i fine Oslo. Jeg fant endel fine ting som jeg skal vise dere litt senere, jeg må bare få tatt bilder av ting og få igjen dataen min sånn at jeg får redigert bildene osv. 

Nå skal jeg finne frem alle skoletingene jeg trenger til i morgen, for da er ferien over. Den har gått så alt for fort og jeg hadde ikke hatt noe i mot en uke til. Nå vet dere hvertfall hvorfor jeg ikke har blogget på en stund. Her er noen bilder fra Olsoturen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg