andre oktober

Hjelp, bloggen ja. Har vel egentlig ingen unnskylding for hvorfor jeg ikke har blogget i det siste. Jeg har vel bare vært veldig lat. Jeg minner meg selv på å bli flinkere til å oppdatere bloggen flere ganger, men det skjer ikke. Derfor får det bare bli med noen få oppdateringer innimellom. Det er jo bedre med noe en ingenting?

TIl helgen skal jeg og Live til Hamar å besøke Johanne og Lars Erik. De skal ha innflyttningsfest, så dit må vi jo. Tror det kommer til å bli veldig hyggelig og jeg skal ta med meg kameraet sånn at jeg har en unnskylding til å blogge litt etter det. Nå skal jeg slappe av litt med en episode av Dexter før jeg legger meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg