svea outfit


Jakke fra SVEA // Genser fra Part Two // Bukse fra BIK BOK

Hei! Nå har jeg akkurat vært ute å tatt lit bilder av den nye jakken min. Jeg er superfornøyd med den og gleder meg til den skal varme når det blir mange minus ute. I dag sov jeg faktisk helt til klokken elleve, noe jeg ikke har gjort på veldig lenge. Men det var nok bare  godt siden jeg var så sliten fra før. Tror jeg skal møte Johanne en liten tur i dag før hun drar tilbake til Hamar. Har ikke sett henne siden sommerferien og det er jo alt for lenge siden, så dette blir nok superkoselig! 

4 kommentarer
    1. Det eneste jeg ser på bildene er det stakars torturerte dyret du har på jakka di… Sånne folk har jeg virkelig null respekt for. Æsj! Skjerp deg din egoist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg