knitted sweater

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen. Vi har jo tre langdager i uken og jeg kjenner at det begynner å ta på. Jeg blir så utrolig sliten når jeg kommer hjem og jeg har lite overskudd til lekser og andre aktiviteter. Jeg håper virkelig at dette er noe jeg kommer til å venne meg til, hvis ikke blir dette et langt og slitsomt år. 

Her er en av genserene jeg kjøpte når jeg var på tur med mamma. Den er fra BIK BOK og den er supergod og fin! I tillegg er den også kjempevarm, noe som passer perfekt nå som det er høst og det går mot kaldere tider. Det som er godt nå som det blir vinter er å pakke seg inn i tykke gensere med store skjerf og tykke jakker. Faktisk er det den eneste fine tingen jeg kommer på nå som jeg tenker på at det ikke er lenge igjen til det blir enda kaldere og mørkt ute. Vinteren er ikke akkurat min favoritt årstid. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg