Personlig pleie

God kveld! Endelig fungerer dataen sånn som den skal. Det har vært noe tull med diverse programmer og det har vært noe virus på den. Dette har gjort at jeg ikke har fått åpnet programmene og hele greia har bare slått seg av. Heldigvis klarte jeg å fikse den før i dag, så nå skal alt av lekser og blogging gå på skinner igjen! 

Jeg går inn i min andre uke som syk nå, og formen er like ille som den har vært hele veien. Jeg fryser konstant og jeg er så sykt sliten til tider. Hele hodet er tett og nå er jeg utrolig lei! Men jeg blir jo alltid syk når høsten kommer, så det får jeg ikke gjort noe med.  Gleder meg hvertfall veldig til jeg kan pakke meg inn med skjerf og den nye jakken min på skolen! Jeg må bare vente til det slutter å regne. Siden jeg er syk har jeg sittet med jakke inne og tatt et langt og godt bad. Det hjelper faktisk utrolig mye og det er utrolig koselig med duftlys og rolig musikk. Nå skal jeg ned å lage meg en kopp med te før jeg hopper i seng. God natt!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg