red bandana

Endelig er enda en langdag over. Kjenner at dette kommer til å bli et langt år med tre lange dager i uken. Jeg blir så utrolig sliten av å sitte på rumpa i åtte timer og lære om masse forskjellig. Så klart er det noe som er gøy, men så har man det som ikke er det miste interesant og da blir dagen lang. Nå har jeg akkurat spist middag så nå skal jeg ut å øvelseskjøre litt. Er ikke så veeeeldig lenge igjen til jeg skal begynne å ta kjøretimer så må få øvd meg så mye som mulig. Har til og med startet å lese til teorien *klappklapp*! 

Genser BIK BOK // Bandana Hellas // Bukse Gina Tricot

 

2 kommentarer
    1. TIPS: ta teorien før du i det heletatt ringer kjøreskola. jeg tok teorien rett før jul, ringte kjøreskolen i januar, og var ferdig og klar med lappen 11.april, altså 11 dager etter jeg ble 18. Om du har teorien i boks med en gang så blir du prioritert på kjøreskolen, for da slipper de å vente på deg. Da kan de bare bestille oppkjøring med en gang(for der er det og litt venting) også sørger de for at du er klar til den liksom. Vil og anbefale Rolf på østerdaltrafikkskole(tror jeg, hvertfall den i bygget hvor pappaen til johanne jobber) han er veldig flink:D:D haha dettte ble langt. LYKKE TIL:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg