GOD NATT

God kveld! Nå sitter jeg godt plantet i min egen seng med dynen rundt meg. Det har vært en kjempefin helg på Breisjøseter med Tina, og jeg har kost meg masse! Tror kanskje jeg skal opp dit igjen om to uker for å jobbe mer, men det er ikke helt bestemt enda. Helgen har gått superfort og alt har vært veldig fint. Savner allerede at det er helt stille rundt meg, den friske fjellluften og alle de hyggelige menneskene som kommer og går. Savner til og med å vaske rommene der! Haha, det høres kanskje litt rart ut, men jeg liker meg veldig godt der oppe. Jeg blir så rolig og jeg slapper totalt av når jeg er der oppe! Dere skal få flere bilder senere.

Nå skal jeg ta en skjapp dusj før jeg hopper i seng. Må opp tidlig selv om vi ikke starter før 10.25 i morgen. Må jo ta buss♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg