Idyll på fjellet

Hei! Nå har vi akkurat fått pause til halv fem og vi er ferdige med å vaske og gjøre de andre tingene her oppe på Breisjøseter. I dag er det et selskap her, så det blir en del å gjøre og jeg vet ikke når vi er ferdige. Det tar jo tusen år å laste opp bildene her, så nå er det en stund siden vi fikk pause. Er her oppe med Tina og vi reiser ned igjen i morgen. Egentlig er det litt trist, for akkurat nå begynner jeg å komme inn i rutinene her oppe igjen, og jeg kunne godt vært her en stund til. Men jeg får bare dra opp igjen en annen helg å jobbe litt. 

I dag er det også kjempefint vær, noe det ikke pleier å være når jeg har vært her de andre gangene. Så dette er bare bra! Nå skal vi slappe av litt før vi starter på igjen med middags forbredelser. Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg