ARMY SWEATER

Hei!

I dag var min andre langdag og jeg er allerede dritt lei. Blir så utrolig sliten av å tilbringe åtte timer på skolen, tre ganger i uken. Jaja, nok om det. I morgen drar jeg og Tina opp til Breisjøseter der vi skal jobbe. Det var jo der jeg jobbet i sommerferien i fjor også, så det blir koselig. Det er nett der oppe, men tviler på at jeg orker å dra meg med dataen for bare en helg. Så enten blir det mobilblogging eller så blogges vi på søndag. I morgen har vi tre fritimer, så kanskje jeg blogger litt da også, hvem vet.

// BIK BOK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg