Ukeplan skoleåret 2013/2014

God kveld!

Fikk en kjempegod ide etter at jeg leste bloggen til Erica Kvam (l0ve.blogg.no). Hun hadde laget en kjempefin ukeplan og da tenkte jeg at det skulle jeg også prøve. Selvfølgelig funket ikke de skrifttypene jeg ville bruke, men til slutt ble den fin. Mye bedre med en sånn som er litt mer oversiktelig og lettere å lese enn den jeg fikk fra skolen.  Denne er laget i picmonkey.com og det tar en stund å lage den, så man må bare være tolmodig. 

Hva syns dere?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg