Nytt kamera

Wohoo, endelig hentet mamma pakken på Koppang, så nå er jeg den stolte eieren av et fantastisk fint kamera! Jeg er overlykkelig, det tar så utrolig fine bilder så nå skal det bli fart på bloggingen dere! Jeg har kjøpt meg et Canon 700D. Kjøpte det på fotovideo.no siden det var billigs der. Med kameraet fikk jeg en 18-55 mm linse som er veldig grei å ta bilder med. I tillegg fikk jeg med en ekstra linse som også tar veldig fine bilder, nemlig 55-250 mm. Dette var et pakketilbud som gjorde at jeg sparte mye penger og fikk en ekstra linse med på kjøpet. Herlig! Kjøpte også en sånn linsebeskyttelse sånn at det ikke blir noen riper i linsen, veldig smart å ha!

Nå er jeg kommet hjem fra skolen, skulle egentlig ha langdag i dag, men læreren var på tur med noen andre fra klassen så det ble en vanlig skoledag. Det var veldig godt med tanke på at vi har tre langdager i uken. Skal se en episode av Dexter nå før jeg begynner med en spansk lekse vi har fått. Så nå er det på’n igjen med lekser og skole. Egentlig er det helt greit, har faktisk savnet å ha noe å gjøre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg